Gabrielle - KLIPP MEG I TI OG LIM MEG SAMMEN

Gabrielle - KLIPP MEG I TI OG LIM MEG SAMMEN

Hello! I'm gonna share my favourite songs in this album😃.

℗ 2021 Snill Pike, distributed by Virgin Music Label & Artist Services Released on: 2021-10-22

klipp meg i ti og lim meg sammen · Gabrielle

Tre, fir'
 

Eg har vĂŠrt sistemann fra festen, ja
Sistemann som sto igjen pÄ sokkelesten
NÄr hele verden raste sammen og nÄr alle nÞdbluss var skutt opp
Og tenkte ingenting var noensinne nok
Eg har vÊrt elleve Är og syklet gjennom byen midt pÄ natten
Tenkt at alle svar sku finne meg sÄ snart eg fylte atten
Tenkte voksne hadde ingenting Ă„ skjule
Det var fĂžr eg fylte tyve
 

Og eg har vĂŠrt hĂžyt, eg har vĂŠrt lavt
Eg e helt blind, eg kan se alt
Klipp meg i ti og lim meg sammen
Vil aldri bli helt lik, men e fortsatt helt den samme
 
Ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah
Ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah
Ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah
Ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah
 

Eg har satt alt eg eier opp i rĂžyk
Sett gode mennesker forsvinne bak en lĂžgn
Har trodd pÄ ting som skulle holde meg pÄ stedet, ja
Det var fĂžr eg visste bedre
Har stÄtt aleine pÄ en bussperrong
Ventet pÄ innrÞmmelser som aldri noensinne kom (Ah)
Eg tenkte hjertet skulle noen andre redde
Det var fĂžr eg fylte tredve
 

Og eg har vĂŠrt hĂžyt, eg har vĂŠrt lavt
Eg e helt blind, eg kan se alt
Klipp meg i ti og lim meg sammen
Vil aldri bli helt lik, men e fortsatt helt den samme
 

Denne e for alle som sa, "Det blir nei"
Alle nettene som endte feil vei
Alle gangene eg tvilte det fantes mer
Alle flasker med tÄrer eg drakk i fred
Og denne e for alle som eg elsket
Alle som eg hatet en evighet
Alle gangene eg tvilte det fantes mer
Til alle som ble, og til alt eg e
 
Ah-ah-ah-ah-ah
Ah-ah-ah-ah-ah
Den samme, ja
Ah-ah-ah-ah-ah
Aldri bli helt lik, men e fortsatt helt den samme, ja
 

Og eg har vĂŠrt hĂžyt, eg har vĂŠrt lavt
Eg e helt blind, eg kan se alt
Klipp meg i ti og lim meg sammen
Vil aldri bli helt lik, men e fortsatt helt den samme
 

Og denne e for alle som sa, "Det blir nei"
Alle nettene som endte feil vei
Alle gangene eg tvilte det fantes mer
Alle flasker med tÄrer eg drakk i fred
Denne e for alle som eg elsker
Alle som eg hatet en evighet
Og hver gang eg tvilte det fantes mer
Til alle som ble, og til alt eg e
 
Denne e for alle som sa, "Det blir nei"
Alle mĂžtene som endte feil vei
Alle gangene eg tvilte det fantes mer
Alle flasker med tÄrer eg drakk i fred
Denne e for alle som eg elsker
Alle som eg hatet en evighet
Og hver gang eg tvilte det fantes mer
Til alle som ble, og til alt eg e

ting som ILU · Gabrielle

Lover eg ska finne meg tid
Og alt som eg lot gÄ skal bli mitt
Slutte med Ă„ ta det for gitt
Aldri mere leite etter deg klokken fire
Eg ska bli en sÄnn som slutter lade mobilen
Og slette alle bilder som fins, yeah

Men vil eg noensinne slutte med
Ting som det Ă„ elske deg?
Denne stien blir for dyp av Ä trÄkke rundt pÄ samme sted, ah-ah-ah
En av oss mÄ flytte no
For denne byen e'kje stor nok for to
Vil eg noensinne slutte med
Ting som det Ă„ elske deg?

Ingen steder e trygt her i byen
GÄr meg vill for Ä unngÄ Ä finne steder med no mer
Som minner meg om deg
Eg later som eg ler, men alle vet at eg bryr meg
Lyger nÄr eg roper hÞyt at eg e forbi deg
Og eg skal slette alle bilder som fins

Vil eg noensinne slutte med
Ting som det Ă„ elske deg?
Denne stien blir for dyp av Ä trÄkke rundt pÄ samme sted, ah-ah-ah
En av oss mÄ flytte no
For denne byen e'kje stor nok for to
Vil eg noensinne slutte med
Ting som det Ă„ (Elske) elske deg?
Denne stien blir for dyp av Ä trÄkke rundt pÄ samme sted

En av oss mÄ flytte no
For denne byen e'kje stor nok for to
Vil eg noensinne slutte med
Ting som det Ă„ 

eg ser deg · Gabrielle

Har alltid tenkt det var sÄnn det skulle vÊre
KjĂŠrligheten ikkje mer enn du kan bĂŠre
TĂžrre Ăžyne e'sje ment for meg
NattesÞvn e kun nÄr det e fortjent
Har alltid tenkt det var sĂ„nn det skulle vĂŠre

Synker sakte pĂ„ vei
I dĂžden for deg
Noen sier lys i mĂžrket e lettere Ă„ se

Eg ser deg, eg ser deg
Eg ser det de andre ba meg se
Ja, eg ser deg
Eg ser deg, eg ser deg
Eg ser det de andre ba meg se
Ja, eg ser deg

Og det e fĂžrste gang i livet at eg kjenner de som blir, yeah
Godhet e'sje trygt nÄr alt du kjenner e det som svir
Store ord veier mer enn sÄr
Dine kyss var mer enn vi kan forstÄ
Ja, det e fĂžrste gang i livet at eg kjenner de som blir

Synker sakte pÄ vei
I dĂžden for deg
Noen sier lys i mĂžrke e lettere Ă„ se

Eg ser deg, eg ser deg
Eg ser det de andre ba meg se
Ja, eg ser deg
Eg ser deg, eg ser deg
Eg ser det de andre ba meg se
Ja, eg ser deg

Og eg gÄr pÄ kino aleine
Kan spise middag aleine, kan gjĂžre allting aleine
Ligger aldri vÄken aleine, for eg sover bedre aleine
For eg sover bedre aleine
Kan gÄ pÄ byen aleine, kan kjÞpe nattmat aleine
Kan kjĂžre taxi aleine
Ligger aldri vÄken aleine, for eg sover bedre aleine
For eg sover bedre aleine

Khaleesi · Gabrielle

Flyter uti ting vi har aldri gjort fĂžr, yeah-yeah-yeah
SĂ„ usannsynlig
Kryper du under min hud og ber meg tenne flammen om igjen

Og hele rommet gÄr brems, brems, brems
Trenger'sje mer enn min body
Hele verden gÄr brems, brems, brems
Kommer inn hardt som Khaleesi
Zoom, zoom, zoom
SĂ„ magisk
Uforklarlig, ja
Du e dragen, ja
I min hage, ja

Kem hadde trodd at du trives sÄ godt her nede?
SvĂžmmer i havet, kaller deg opp og rir gjennom skyene
Og klokken blir tre, fir, fem, seks, syv, Ă„tte
Spruter ut ild nÄr vi e nede
Du vil ha mer
Elsker Ă„ se det

Og vi bare flyter uti ting vi har aldri gjort fĂžr, yeah-yeah-yeah
SĂ„ usannsynlig
Kryper du under min hud og ber meg tenne flammen om igjen

Og hele rommet gÄr brems, brems, brems
Trenger'sje mer enn min body
Hele verden gÄr brems, brems, brems
Kommer inn hardt som Khaleesi
Zoom, zoom, zoom
SĂ„ magisk
Uforklarlig, ja
Du e dragen, ja
I min hage, ja

det urolige hjertet · Gabrielle

Eg kan ligge stille i timesvis og se opp pÄ himmelen Og fra rommet der eg bor har eg utsikten rett opp pÄ stjernene Hatt sÄ mange rare drÞmmer i det siste Om ting eg plutselig e blitt sÄ redd for Ä miste NÄr eg ligger stille i timesvis og ser opp pÄ himmelen Ka e det som skjer med meg Kem e det her som styrer Alt eg vil ha e mer mot til alle ting eg frykter Eg vil bare hoppe fra 1000 meter aldri mer tenke pÄ ka som skjer Lei av Ä lÞpe fra min egen skygge Alt for kort liv til ha tid til det Eg burde si ja til mer Uten Ä spÞrre e det verdt det eg burde si ja til det Trosse det urolige hjertet Det urolige hjertet X 2 Legger meg opp ned for Ä se om kanskje noe forandrer seg Kanskje alle mine syner blir akkurat det samme som andre ser De sier man e aldri helt aleine i det VÊrt bedre om eg hadde noen her til Ä si det Mens eg legger meg opp ned for Ä se om noe kanskje noe forandrer seg Ka e det som skjer med meg Kem e det her som styrer Alt eg vil ha e mer mot til alle ting eg frykter Eg vil bare hoppe fra 1000 meter aldri mer tenke pÄ ka som skjer Lei av Ä lÞpe fra min egen skygge Alt for kort liv til Ä ha tid til det eg burde si ja til mer Uten Ä spÞrre e det verdt det eg burde si ja til det Trosse det urolige hjertet Det urolige hjertet X 2 Eg vil bare hoppe fra 1000 meter aldri mer tenke pÄ ka som skjer Lei av Ä lÞpe fra min egen skygge Alt for kort liv til Ä ha tid til det eg burde si ja til mer Uten Ä spÞrre e det verdt det eg burde si ja til det Trosse det urolige hjertet Det urolige hjertet X 4

solskinn i et plettfritt sinn · Gabrielle

Eg kan ta trikken som gÄr klokken elleve
Det gjĂžr ingenting Ă„ spasere i regnet
Det trenger'sje velge om eg skal bli lenger, nei
E lettere for meg om du ber meg om Ä gÄ no
Det e bedre enn Ă„ fĂžle noe mere enn vi gjĂžr no

For eg elsker alt du gjĂžr
Men eg orker ikkje falle noe mer
Eg har jo hatt det fint aleine uten deg, yeah
Bare gi meg mine sko
Eg kjenner du e alt for nĂŠrme no
Eg kan aldri falle inn i en som deg

For du komme til Ă„ hate meg
Og eg kommer til Ă„ drepe deg
Og vi kommer til Ă„ kjede hverandre
Og det her e'sje lengre fett
NĂ„r vi e fanget i en evighet, nei
Eg tenker det e best hvis vi lar det bli
Det e fint sÄnn det e mens vi ennÄ vil
SĂ„ ikkje be meg om Ă„ slippe deg inn
Eg vil ha solskinn i et plettfritt sinn
Ooh-ooh-ooh, yeah
I et plettfritt sinn
Ooh-ooh-ooh, yeah
I et plettfritt sinn

Det kanskje vĂŠrt bedre om eg ikkje visste
Kordan det kan fĂžles Ă„ elske og miste
VÊrt god pÄ Ä huske alt det i det siste, yeah
Du sier at eg tror du e sÄnn som alle andre
Eg sier, "Noenting bare aldri kan forandres"

Eg elsker alt du gjĂžr
Men eg orker ikkje falle noe mer
Eg har jo hatt det fint aleine uten deg, yeah
Bare gi meg mine sko
Eg kjenner du e alt for nĂŠrme no
Eg kan aldri falle inn i en som deg

For du komme til Ă„ hate meg
Og eg kommer til Ă„ drepe deg
Og vi kommer til Ă„ kjede hverandre
Og det her e'sje lengre fett
NĂ„r vi e fanget i en evighet, nei
Eg tenker det e best hvis vi lar det bli
Det e fint sÄnn det e mens vi ennÄ vil
SĂ„ ikkje be meg om Ă„ slippe deg inn
Eg vil ha solskinn i et plettfritt sinn
Ooh-ooh-ooh, yeah
I et plettfritt sinn
Ooh-ooh-ooh, yeah
I et plettfritt sinn
Ooh-ooh-ooh, yeah
I et plettfritt sinn
Ooh-ooh-ooh, yeah
I et plettfritt sinn

Comments